Dyrektor Centrum Ekonomiczno – Administracyjnego w Wojniczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. kadr
w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu, ul. Szkolna 11, 32-830 Wojnicz
1. Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiada wykształcenie wyższe preferowane : ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze i posiada co najmniej dwuletni staż pracy zgodny z posiadanym wykształceniem,
6) znajomość ustaw: kodeks pracy, Karta Nauczyciela, o pracownikach samorządowych, o pomocy społecznej, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o systemie oświaty i ustawa prawo oświatowe,
7) znajomość rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych,
8) znajomość pakietu MS Office, programu płacowo – kadrowego (VULCAN),obsługa programu Płatnik, program SIO, program sprawozdawczy GUS;
9) znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe :
1) wiedzę w zakresie ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa , ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
2) odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, komunikatywność,
3) wysoka kultura osobista,
4) samodzielność,
5) zdolności organizacyjne, dobra organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji,
6) umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
7) umiejętność pracy w sytuacjach kryzysowych (odporność na stres),
8) kreatywność, otwartość na nowe rozwiązania,
9) wysoki stopień zaangażowania w pracę,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum i pracowników jednostek obsługiwanych,
2) zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Centrum i pracowników jednostek obsługiwanych,
3) wydawanie na bieżąco decyzji związanych ze sprawami osobowymi na polecenie dyrektorów i kierowników jednostek obsługiwanych,
4) sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych,
5) prowadzenie spraw związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
6) ustalanie prawa do urlopu wypoczynkowego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat, zasiłku na zagospodarowanie, urlopu dla poratowania zdrowia, odprawy emerytalnej,
7) prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Centrum i pracowników jednostek obsługiwanych,
8) prowadzenie ewidencji czasu pracy,
9) sporządzanie sprawozdań statystycznych dla celów GUS,
10) ustalanie prawa do dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
11) prowadzenie spraw związanych z uprawnieniami rodzicielskimi pracowników,
12) prowadzenie ewidencji zaświadczeń ZUS ZLA
13) obsługa programu płacowego – kadrowego VULCAN,
14) obsługa programu Systemu Informacji Oświatowej,
15) przeprowadzenie analizy poniesionych w poprzednim roku kalendarzowym wydatków na wynagrodzenia nauczycieli w odniesieniu do wysokości średnich wynagrodzeń oraz średniorocznej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zgodnie z art. 30 Karty Nauczyciela,
16) sporządzenie podziału wyrównań dodatku uzupełniającego dla nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,
17) sporządzenie sprawozdań z poniesionych wydatków na poszczególnych stopniach awansu zawodowego i przedłożenie Regionalnej Izbie Obrachunkowej, a także organowi stanowiącemu tej jednostki samorządu terytorialnego, dyrektorom szkół prowadzonych przez tę jednostkę oraz związkom zawodowym zrzeszającym nauczycieli,
18) prowadzenie na swoim stanowisku teczek spraw,
19) kontrola ważności badań lekarskich , szkoleń BHP pracowników Centrum i jednostek obsługiwanych oraz wydawanie skierowań na badania,
20) pełnienie zastępstwa podczas nieobecności pracownika na stanowisku inspektor ds. płac
- Informacja o warunkach pracy:
1) umowa o pracę na czas określony – 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia,
2) wymiar czasu pracy : pełny etat,
3) miejsce i stanowisko pracy : Centrum Ekonomiczno – Administracyjne w Wojniczu ul.Szkolna 11, 32-830 Wojnicz ( w budynku Szkoły Podstawowej ), od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Centrum, przy stanowisku komputerowym.
- Informacja czy wysokość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w centrum w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi co najmniej 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekracza 6 %.
- Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz życiorys (curriculum vitae),
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ustalonego Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.(Dz.U.Nr 62, poz. 286 ze zm.),
3) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
4) oświadczenie o niekaralności,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
7) kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane przez kandydata kwalifikacje i umiejętności,
8) kserokopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, dającego mu pierwszeństwo zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, jeśli znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe (jeśli w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%),
9)inne dokumenty.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.,poz. 922 ze zm.).”
7.Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. kadr w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu” osobiście lub przesłać pocztą pod adres Centrum Ekonomiczno – Administracyjne w Wojniczu ul. Szkolna 11, 32-830 Wojnicz,(decyduje data wpływu do Centrum Ekonomiczno Administracyjnego w Wojniczu).
w terminie do dnia 09.10.2017 r. do godz. 15.00.
Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
informacja o wynikach wstępnej selekcji wraz z informacją o miejscu i terminie testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Wojnicz, na tablicy ogłoszeń Centrum Ekonomiczno – Administracyjnego w Wojniczu oraz na stronie internetowej Centrum w Wojniczu.
Do pobrania: