• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu

Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu.

  • Aktualności
  • CEA
    • Przedmiot działalności
    • Struktura organizacyjna
    • Zarządzenia dyrektora
    • Przyjmowanie i załatwianie spraw
    • Statut
    • Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska
    • Zamówienia publiczne
  • Referat Edukacji
    • Ewidencja szkół i placówek
    • Informacje o stanie realizacji zadań oświatowych
    • Dotacja oświatowa
    • Awans zawodowy
    • Dowóz uczniów niepełnosprawnych
    • Młodociani pracownicy
    • Stypendia
    • Projekty
    • Opieka nad dziećmi do lat 3
  • Jednostki obsługiwane
  • Kontakt
  • Pokaż pole wyszukiwania
Ukryj pole wyszukiwania
Strona główna/Aktualności/Dyrektor Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Wojniczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości

Dyrektor Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Wojniczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości

Wojnicz, dnia 25.06.2024 r.

1.Wymagania niezbędne:

Do naboru może przystąpić osoba, która:

1)  jest obywatelem polskim,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3)  nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5) posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia,

7) posiada znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności: struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów i ich zmian w zakresie ochrony danych osobowych,

8) posiada znajomość pakietu MS Office,

9) posiada znajomość obsługi urządzeń biurowych.

2. Wymagania dodatkowe:

Kandydat posiada:

  1. doświadczenie w rozliczaniu podatku od towarów i usług,
  2. znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów finansowo księgowych, SJO BESTIA,
  3. posiadanie znajomości zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej,
  4. ukończony kurs rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego,
  5. predyspozycje osobowe: sumienność, staranność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność myślenia i działania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, dyskretność, dyspozycyjność, odporność na stres,
  6. predyspozycje zawodowe: zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, obowiązkowość i terminowość w załatwianiu spraw, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do systematycznej aktualizacji wiedzy, wypracowany nawyk poszukiwania wiedzy, studiowania i interpretowania przepisów, umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność przekazywania informacji, umiejętność poprawnego formułowania wniosków.

3. Zakres wykonywanych zadań na w/w wolnym stanowisku urzędniczym:

1) prowadzenie ksiąg rachunkowych  jednostek obsługiwanych w oparciu o program komputerowy,

2) rzetelne, bezbłędne i bieżące prowadzenie ewidencji księgowej wszystkich operacji gospodarczych jednostek obsługiwanych,

3) okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną,

4) okresowe sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz zestawienia obrotów dzienników częściowych,

5) kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja dokumentów księgowych,

6) wykonywanie czynności wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych,

7) wystawianie faktur, not księgowych i korygujących,

8) prowadzenie zaangażowania wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami,

9) opracowywanie propozycji (projektu) planu dochodów i wydatków oraz zmian do planów finansowych  jednostek obsługiwanych,

10) przeprowadzanie inwentaryzacji drogą potwierdzenia sald i weryfikacji oraz wycena inwentarza po inwentaryzacji przeprowadzonej drogą spisu z natury,

11)  sporządzanie okresowych sprawozdań jednostek obsługiwanych według odrębnych przepisów,

12)   sporządzanie sprawozdań finansowych  jednostek obsługiwanych,

13) przygotowywanie dokumentów do okresowej archiwizacji, zgodnie z odpowiednimi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.

4. Informacja o warunkach pracy:

1) umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia,

2) wymiar czasu pracy: pełny etat,

3) miejsce i stanowisko pracy: Centrum Ekonomiczno – Administracyjne w Wojniczu ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Centrum, przy stanowisku komputerowym.

4) podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy;

5) wynagrodzenie zostanie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z  dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021r., poz.1960 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu.

5. Informacja czy wysokość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  Centrum w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi  co najmniej 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz  zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu w  miesiącu maju 2024 roku wynosił mniej niż 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej  i  społecznej  oraz   zatrudnianiu  osób  niepełnosprawnych.

6. Wymagane dokumenty:

Obligatoryjne:

  1. list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy, dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w tym dane kontaktowe umożliwiające przekazanie informacji, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  4. oświadczenie  kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,  o niekaralności (brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii,
  5. oświadczenie kandydata dotyczące zapoznania się z klauzulą informacyjną, w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  6. oświadczenie o treści: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie  moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE. L. 119 z 04.05.2016 z póź. zm.)”

Fakultatywne,  składane w przypadku ich posiadania:

  1. kserokopia  dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje,
  3. referencje i opinie z poprzednich miejsc pracy.

Niezłożenie przez kandydata dokumentów wymaganych obligatoryjnie spowoduje odrzucenie oferty konkursowej.

7. Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie  z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości w Centrum Ekonomiczno–Administracyjnym w Wojniczu” na dzienniku podawczym Centrum lub przesłać drogą pocztową na adres: Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu, ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz,

 w terminie do dnia 08.07.2024r. do godziny 14:00.

8. Uwaga:

  1. W przypadku przesyłek pocztowych, przy ocenie zachowania terminu uwzględniana będzie data wpływu przesyłki do Centrum (tj. do dnia 08.07.2024r. do godziny 14:00), a nie data nadania przesyłki,
  2. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Centrum po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane,
  3. Jeżeli kandydat poda z własnej inicjatywy dane osobowe inne niż określone w niniejszym ogłoszeniu, wówczas winien wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć dodatkowe oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie.

Kandydaci którzy pozytywnie przejdą ocenę formalną zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu i terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Klauzula informacyjna
Wzór kwestionariusza osobowego
Informacja o wynikach naboru

Autor:
Dorota Siudak
Opublikowano:
25 czerwca 2024

Kategoria: Aktualności, Aktualności usuń, Ogłoszenia naboru na wolne stanowiskaTagi: klauzula, konkurs, kwestionariusz, nabór, nabór na wolne stanowisko urzędnicze, ogłoszenie, podinspektor, podinspektor ds. księgowości

Pierwszy Sidebar

Przydatne linki

logo Gminy i Miasta Wojnicz
logo Kuratorium Oświaty w Krakowie
logo Ministerstwa Edukacji Narodowej
logo Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

Stopka

Centrum Administracyjno-Ekonomiczne w Wojniczu

Rynek 30
32-830 Wojnicz

tel. 14 6790-323 (księgowość, kadry i płace)

tel. 14 6501-382 (referat edukacji)

e-mail: cea@wojnicz.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 · Centrum Administracyjno-Ekonomiczne w Wojniczu · Zaloguj się

Godziny urzędowania

Poniedziałek – piątek: 7.30 – 15.30

Biuletyn Informacji Publicznej
Skrzynka podawcza ePUAP
  • Mapa strony
  • Polityka Prywatności RODO oraz Cookies
  • Deklaracja dostępności
RODO: W związku z rozpoczęciem obowiązywania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. na naszym portalu obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności. COOKIES: Nasz Portal wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania portalu do potrzeb użytkownika. Więcej informacji o RODO oraz cookies wykorzystywanych na Portalu znajdziesz klikając w poniższy przycisk.ZgodaPolityka prywatności