• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego

Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu

Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu.

  • Aktualności
  • CEA
    • Przedmiot działalności
    • Struktura organizacyjna
    • Zarządzenia dyrektora
    • Przyjmowanie i załatwianie spraw
    • Statut
    • Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska
    • Zamówienia publiczne
  • Referat Edukacji
    • Ewidencja szkół i placówek
    • Informacje o stanie realizacji zadań oświatowych
    • Dotacja oświatowa
    • Awans zawodowy
    • Dowóz uczniów niepełnosprawnych
    • Młodociani pracownicy
    • Stypendia
    • Projekty
    • Opieka nad dziećmi do lat 3
  • Jednostki obsługiwane
  • Kontakt
  • Pokaż pole wyszukiwania
Ukryj pole wyszukiwania
Strona główna/Aktualności/Dyrektor Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Wojniczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości

Dyrektor Centrum Ekonomiczno-Administracyjnego w Wojniczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości

Wojnicz, dnia 29.03.2023 r.

1.Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:
1) jest obywatelem polskim,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia,
6) posiada co najmniej dwuletni staż pracy w księgowości budżetowej,
7) posiada znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności: struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów i ich zmian w zakresie ochrony danych osobowych,
8) posiada znajomość pakietu MS Office,
9) posiada znajomość obsługi urządzeń biurowych.

  1. Wymagania dodatkowe:
    1) umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i systematyczność,
    2) ukończone studia podyplomowe o kierunku rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego,
    3) doświadczenie w rozliczaniu podatku od towarów i usług,
    4) znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów finansowo –księgowych, SJO BESTIA,
    5) posiadanie znajomości zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej,
    6) wysoka kultura osobista,
    7) wysoki stopień zaangażowania w pracę.
  1. Zakres wykonywanych zadań na w/w wolnym stanowisku urzędniczym:
    1) prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych w oparciu o program komputerowy,
    2) rzetelne, bezbłędne i bieżące prowadzenie ewidencji księgowej wszystkich operacji gospodarczych jednostek obsługiwanych,
    3) okresowe uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną,
    4) okresowe sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz zestawienia obrotów dzienników częściowych,
    5) kontrola formalno-rachunkowa oraz dekretacja dokumentów księgowych,
    6) wykonywanie czynności wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych,
    7) wystawianie faktur, not księgowych i korygujących,
    8) prowadzenie zaangażowania wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    9) opracowywanie propozycji (projektu) planu dochodów i wydatków oraz zmian do planów finansowych jednostek obsługiwanych,
    10) przeprowadzanie inwentaryzacji drogą potwierdzenia sald i weryfikacji oraz wycena inwentarza po inwentaryzacji przeprowadzonej drogą spisu z natury,
    11) sporządzanie okresowych sprawozdań jednostek obsługiwanych według odrębnych przepisów,
    12) sporządzanie sprawozdań finansowych jednostek obsługiwanych,
    13) przygotowywanie dokumentów do okresowej archiwizacji, zgodnie z odpowiednimi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
  1. Informacja o warunkach pracy:
    1) umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia,
    2) wymiar czasu pracy: pełny etat,
    3) miejsce i stanowisko pracy: Centrum Ekonomiczno – Administracyjne w Wojniczu
    ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Centrum, przy stanowisku komputerowym.
    4) podpisanie umowy o pracę zostanie poprzedzone badaniami lekarskimi w zakresie medycyny pracy;
    5) wynagrodzenie zostanie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
    25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021r., poz.1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu.
  1. Informacja czy wysokość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosi co najmniej 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Ekonomiczno – Administracyjnym w Wojniczu w miesiącu lutym 2023 roku wynosił co najmniej 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  1. Wymagane dokumenty:
    Obligatoryjne:
    1) list motywacyjny,
    2) kwestionariusz osobowy, dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w tym dane kontaktowe umożliwiające przekazanie informacji, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu),
    3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
    4) oświadczenie kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, a także o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5) oświadczenie o treści: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE. L. 119 z 04.05.2016 z póź. zm.)”

Fakultatywne, składane w przypadku ich posiadania:
1) kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje,
2) referencje i opinie z poprzednich miejsc pracy.

Niezłożenie przez kandydata dokumentów wymaganych obligatoryjnie spowoduje odrzucenie oferty konkursowej.

  1. Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
    „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości w Centrum Ekonomiczno-Administracyjnym w Wojniczu” na dzienniku podawczym Centrum lub przesłać drogą pocztową na adres: Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu, ul. Rynek 30, 32-830 Wojnicz,

w terminie do dnia 11.04.2023 r. do godziny 14:00.

  1. Uwaga:
    1) W przypadku przesyłek pocztowych, przy ocenie zachowania terminu uwzględniana będzie data wpływu przesyłki do Centrum (tj. do dnia 11.04.2023r. do godziny 14:00), a nie data nadania przesyłki,
    2) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Centrum po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane,
    3) Jeżeli kandydat poda z własnej inicjatywy dane osobowe inne niż określone w niniejszym ogłoszeniu, wówczas winien wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć dodatkowe oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie.

Kandydaci którzy pozytywnie przejdą ocenę formalna zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu i terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.

Klauzula informacyjnaPobierz
Wzór kwestionariusza osobowegoPobierz
Wynik naboruPobierz

Autor:
Dorota Siudak
Opublikowano:
29 marca 2023

Kategoria: Aktualności, Aktualności usuń, Ogłoszenia naboru na wolne stanowiskaTagi: księgowość, kwestionariusz, nabór, ogłoszenie, podinspektor, podinspektor ds. księgowości, wolne stanowisko urzędnicze

Pierwszy Sidebar

Przydatne linki

logo Gminy i Miasta Wojnicz
logo Kuratorium Oświaty w Krakowie
logo Ministerstwa Edukacji Narodowej
logo Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

Stopka

Centrum Administracyjno-Ekonomiczne w Wojniczu

Rynek 30
32-830 Wojnicz

tel. 14 6790-323 (księgowość, kadry i płace)

tel. 14 6501-382 (referat edukacji)

e-mail: cea@wojnicz.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 · Centrum Administracyjno-Ekonomiczne w Wojniczu · Zaloguj się

Godziny urzędowania

Poniedziałek – piątek: 7.30 – 15.30

Biuletyn Informacji Publicznej
Skrzynka podawcza ePUAP
  • Mapa strony
  • Polityka Prywatności RODO oraz Cookies
  • Deklaracja dostępności
RODO: W związku z rozpoczęciem obowiązywania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. na naszym portalu obowiązuje zaktualizowana Polityka Prywatności. COOKIES: Nasz Portal wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania portalu do potrzeb użytkownika. Więcej informacji o RODO oraz cookies wykorzystywanych na Portalu znajdziesz klikając w poniższy przycisk.ZgodaPolityka prywatności